بیانات مقام معظم رهبری در دیدار 20 نفر از اعضای باشگاههای کشاورزان جوان خراسان رضوی

این تشکل یک پدیده جدید و مهم در توسعه روستایی است

همزمان با ایام ا... هه مبارک فجر، اعضای هیئت مدیره کانون روستازادگان سرزمین آفتاب  و جمعی از دبیران باشگاههای کشاورزان جوان استان خراسان رضوی با مقام معظم رهبری دیدار کردند.

در این دیدار صمیمانه رهبر فرزانه انقلاب با ابراز خرسندی از اقدامات 9 ساله باشگاه کشاورزان جوان در توسعه روستاها تاکید کردند: بدون تردید بخش عظیم اقتصادی کشور متوجه کشاورزی در روستاهاست و کشاورزی مختص به زراعت نیست.

حضرت آیت ا... خامنه ای در ادامه خاطرنشان نمودند: شناسایی ظرفیت ها و توانمندیهای حوزه روستایی میتواند در کوتاه مدت چهره کشور را عوض کند و مهمترین چیزی که در این دیدار برای من جالب و تازه است وجود این تشکل است، این یک پدیده مهم است حلقه مفقوده در توسعه روستاها شما هستید آن را رها نکنید.

ایشان با اشاره به اینکه کتاب کلید دانایی،معرفت و شناخت است ادامه دادند: اینکه کار را با کتاب شروع کرده اید خیلی خوب است ولی کتاب کافی نیست کتاب پشتوانه می خواهدکه پشتوانه آن تحرک شماهاست. کارتان را با جدیت دنبال کنید حتماً آنچه را در کمک به مجموعه شما باشد به مسئولان منتقل خواهم کرد.

در ابتدای این جلسه ناصر صاحبی طراح و مجری باشگاه کشاورزان جوان استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه این سازمان مردم نهاد در سال 1383 فعالیت خود را آغاز نموده است گفت: در حال حاضر 43000 جوان روستایی در قالب 165 باشگاه کشاورزان جوان در سراسر استان فعالیت دارند. وی در ادامه گزارشی از فعالیتهای این سازمان مردم نهاد ارائه نمود که مورد توجه مقام معظم رهبری قرار گرفت. محمد لعلی ، محسن علوی مهر و زینب صادقیان نیز گزارشی از فعالیتهای باشگاه کشاورزان جوان روستای خود ارائه نمودند.

شایان ذکر است باشگاه کشاورزان جوان با هدف توانمندسازی و تسهیل گری توسعه روستا شکل گرفته است



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : 10 / 12 / 1392برچسب:, | 12:37 | نویسنده : 331 |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • کردی آنلاین